המרכז האקדמי פרס

המרכז האקדמי פרס

האתגר:

מיצוב המרכז האקדמי פרס כמרכז אקדמי מוביל בישראל תוך שיקוף הנראטיב הארגוני הייחודי וערכי היסוד הכוללים שילוב של מצוינות אקדמית עם יחס אישי יוצא דופן. כיצד עושים זאת בעולם בו כל המוסדות האקדמיים טוענות שהן נותנות יחס אישי, מצוינות אקדמית ובסיס לקריירה?

הפתרון:

שימוש במגוון כלים המשקפים את ערכי היסוד בפועל ובשטח, ולא רק באמירות חסרות הוכחה. הכלי המרכזי: המגזין "פרס פלוס" הנותן במה לסטודנטים ומרצים, משקף את המצוינות האקדמית, הסטודנטים והצלחות הבוגרים. בנוסף, כדי לעודד הרשמה באופן ישיר נעשה שימוש בכלים כמו דפי נחיתה ושאלון השמה.

תוצאות:

תגבור נראות המותג בדיגיטל, שיקוף ערכי היסוד של המוסד באופן המוכיח אותם ולא אומר אותם והשגת לידים רלוונטיים.

שורה תחתונה:

אמירות שיווקיות יש להוכיח, לא רק לטעון.