בירה קורונה

בירה קורונה

CORONA

האתגר:

אחד מערכי המותג הבולטים של הבירה המקסיקנית "CORONA" הוא הקשר לחופי הים. קורונה ישראל היא ממארגני אירועים רבים בנושאי שמירת החופים וספורט חופים כמו גלישת גלים וליגת הפוצ'יוולי הנערכת בתל אביב מדי קיץ. המטרה מולה ניצבנו היא להעניק למותג נראות דיגיטלית גבוהה, לדאוג לקידומו במנועי החיפוש ולבנות גרעין קשה של אוהדים ברשתות החברתיות.

הפתרון:

יצירת שלושה עולמות תוכן מגזיניים למותג: גלישת גלים, פוצ'יוולי ושמירת חופים. במסגרת תכנית התוכן לעולמות אלה, נסקרים אירועי חוף דוגמת טורניר הפוצ'יוולי, פעילויות מקומיות ובינלאומיות של שמירת חופים וסיקור תחרויות גלישה. במקביל בנינו את "מדד החופים של קורונה", אינדקס מגזיני הכולל מפה דיגיטלית עליה נפרסים חופי הים בישראל לאחר שנסקרו בפועל לעומק על ידי כתבי המתכנה.

תוצאות:

סביב עולמות התוכן נוצאו קהילות של מתעניינים. מדד החופים של קורונה אף העלה כפועל יוצא את דירוג האתר וחיפוש שמות חופי ים מסויימים בגוגל מוביל לדפי סקירת החופים בין התוצאות הראשונות. השינוי הורגש גם בדפי הפייסבוק ובחשבונות הטוויטר והאינסטגרם של המותג.

שורה תחתונה:

לפעמים הגולשים הם התוכן