אוניברסיטת חיפה

אוניברסיטת חיפה

המכינה האקדמית

האתגר:

הגדלת מספר הנרשמים ללימודים במכינת האוניברסיטה, בשוק שהפך תחרותי מאוד עם הקמתן של מכללות איזוריות באזור הצפון.

הפתרון:

יצירת תוכן שיעסוק ביתרונות תואר אקדמי אוניברסיטאי ביחס לתואר שאינו כזה, והדגשה כי ההשקעה בלימודים במכינה האוניברסיטאית משלמת בטווח הארוך. הקמפיין שיצרנו התמצה במילים "אתה יכול אוניברסיטה" ונועד לתת למועמד את התחושה כי האוניברסיטה היא יעד בר-השגה.

הכלים:

היות שהתקציב הוגבל במשאביו באופן יחסי לקמפיינים פרסומיים סטנדרטיים, חילקנו את הפתרון לשני אמצעים חסכוניים יחסית ואורגניים:

  • סדרת מבחני "בחן את עצמך" לבדיקה "האם אתה מתאים למכללה או לאוניברסיטה", המבחנים מובילים לדף נחיתה דינמי המתאים עצמו ביחס לתוצאות הבחינה ומבהיר שכדאי להשקיע באוניברסיטה.

 

  • סרטון אנימציה שקודם ביוטיוב והוביל לדף נחיתה ובו המשך לסרטון המניע לפעולת רישום למכינה.

תוצאות:

זמן שהייה בגבוה בדפי הנחייתה, דיונים ברשתות החברתיות בהן הופיעו המבחנים והסרטון סביב השאלה האם באמת קיימת עדיפות לבוגרי אוניברסיטה, לידים איכותיים שממשיכים לזרום גם לאחר שקידום הדפים הופסק.

שורה תחתונה:

המכינה האוניברסיטאית עשתה למכללות בית ספר.