באופן מסורתי זאת הייתה הבחורה הקצת מוזרה הזו שכבר שנתיים לא ממש חזרה מהמזרח. ההוא שמעשן יותר מידי, שתמיד שתמיד יושב באיזה כוך חשוך, זה שמגיע מאוחר לעבודה סוגר לילות ונעלם ליומיים. הפרילנסר המרחף. הבחור שכולם מסנג'רים במשרד הפירסום,  בקיצור המעצב שלכם- כדאי שתתחילו לתת לו קצת יותר כבוד. בעצם אולי כדאי שתתחילו לסגוד וללקק לו, או שסתם תשלמו לו יותר. המעצב שלכם משתדרג בימים אלה לנסיך החלומות של השיווק שלכם, האביר על הסוס הלבן, (או אולי המג'נטה?), הוא שיכתיב האם התוכן,  המניע את העשייה השיווקית בעידן הדיגיטלי, יקום או יפול.

בעולם שסוגד ל-UI ו-  UX , שבו ניראות ויזואלית הם המסר, המעצב שלכם מתמקם בתפקיד בחוד של העשייה השיווקית. טיב העבודה שלו יקבע אם קהל היעד הדיגיטלי יואיל בטובו בכלל להתיחס למסרים שלכם. בעולם שבו משווקים מתחרים על שברירי שניה של תשומת לב אל מול מגיפת ADHA אינטרנטית, המעצב חייב לתת את הדעת להרבה מעבר לחווית משתמש. הוא חייב להשתדרג ולראות מעבר לפיקסל. מעבר ליצירתיות ונראות המעצב פשוט חייב לתת בראש, כלומר להבין את ההיבטים הטכנולוגיים, השיקולים האסטרטגים והתרבות המשתנה ולתרגם אותם למסרים ויזואלים, מפוקסים ומינמליסטים המתקשרים את ערכי המותג בשבריר של שנייה. לשם כך המעצב המודרני חייב גם להיות קשוב לקצב ולניחוחות של השוק, וכמו גם לטכנולוגיה, למדיה החברתית ולעולם האפליקציות.

pinterest-crap
Pinterest- שילשול ויזואלי

מעצב חייב להיות מחובר לכל שדרת הניהול בחברה ולצוות ניהול המוצר. מעצב טוב, יכול לתעל את היצירתיות שלו ואפילו לאתר הזדמנויות עסקיות. מעצבים מהזן ה"אסתטי" בלבד, ילכו ויכחדו, או לפחות ישנו את שמם לביצועיסטים.

למחלקת העיצוב דרוש משווק

לעומתם אנשי השיווק חיבים גם כן לשדרג את יחסם למעצב. עבור ארגונים בחירת מעצב היא לא פחות מבחירה אסטרטגית שתכתיב לא רק את פני החברה אלה גם את הצלחתה השיווקית. על כן, בבחירת מעצב חדש חשוב לערוך בירור יכולות שיכלול את שני המישורים:

  1. הנתונים המסורתיים: תיק עבודות, כלי עבודה וטכנולוגיה, יצירתיות, השכלה והמלצות.
  2. הנתונים המשדרגים: נסיון עסקי, כימיה עם הארגון שלך, הבנת המוצר, חיבור והבנת השוק.

אנשי השיווק חייבים להבין ולהכיר הרבה יותר מקרוב את עולם העיצוב בסביבות המוצר שלהם אך לא רק. הם צריכים להיות קשובים למגמות ולרחשים של העולם הויזואלי החדש. השטפון הבלתי פוסק של גירויים ויזואליים יכול לגרום גם לאנשי שיווק לבילבול ותחושת טישטוש שעלולה לחבל בשיקול הדעת לגבי משימות וסדרי עדיפויות ולהתבטא בזגזוג. בעולם של מיתוג אינסטנט, מסרים- in your face, שותפות אמיתית וברית אמיצה עם אנשי העיצוב והקריאטיב תעניק לכם יתרון יחסי אמיתי.