כך תכינו פרסומת לציבור הסרוג בשלושים שניות

כך תכינו פרסומת לציבור הסרוג בשלושים שניות

פסח אמנם מגיע באביב, אולם מתאפיין דווקא במבול. של פרסומות. מוצרי מזון, חומרי ניקוי, מתנות ומה לא. בעלי המותגים כבר יודעים שכדי לחדור אל הציבור הדתי הם צריכים לעבוד עם משרד פרסום חרדי. חרדי? רגע, ומה עם הסרוגים? אה – זו לא בעיה. יש נוסחה פשוטה לפנייה אל המגזר הסרוג.

SARUG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לא השתכנעתם שכך פונים אל הסרוגים? אתם צודקים. בכנס הדיגיטל הראשון לציבור הדתי נעסוק גם בנושא זה. למידע נוסף והרשמה לכנס.

KIPA

גיל סלוביק
sloviks@gmail.com

תואר ראשון (LLB) ושני (LLM) במשפטים. עו"ד בתחום הקניין הרוחני (ייצוג חברות בינלאומיות דוגמת אדידס, טימברלנד, פייזר, סאנופי-אוונטיס, אבסולוט וודקה, רולקס, גאפ, רדבול, ועוד). העורך הראשי והמנכ"ל של המתכנה לתוכן עברי בע"מ.