מגזין תוכן על תוכן

עורך תוכן דיגיטלי- האדם הויטרוביאני

האם אתה בנוי להיות עורך תוכן דיגיטלי ?

מאיזה חומרים צריך להיות בנוי עורך תוכן דיגיטלי? לאחר מחקר מעמיק ומספר ניסויים בבעלי חיים שרטטנו עבורכם את האנטומיה של הדיגי-סאפיינס: עור של פיל: עורך תוכן דיגיטלי מייצר ומפיק הרבה מאוד יחידות תוכן מסוגים שונים. ייצור בהיקף ובמגוון נרחב מוליד תמיד אחוזים מסוימים של תכנים שיעוררו ביקורת...

קומיקס במחיר הוגן

איך ליצור קומיקס מבלי לפשוט את הרגל

רצינו לעשות קומיקס. אספנו הצעות מחיר מטובי המאיירים. המחירים היו בהתאם. התקשרנו לבנק שלא אישר לנו הלוואת גישור. אני דווקא  מפרגן לקולגות שלי על העבודה והכשרון אבל בעלויות האלה הקומיקס הופך ללא רלוונטי.  אז חטפתי את הג'ננה וזה מה שיצא. *כל קשר בין הדמויות והעלילה למציאות, מקרי...

מארלי והמכסה

זן ואומנות הקריאטיב

כמו כל דבר בצבא, גם כתיבת תכנים דיגיטלית נחלקת ל 3 רכיבים: טכנולוגיה, מדע וקריאייטיב. בעוד שהרבה נכתב ונאמר על רכיבי הטכנולוגיה והמדע של התכנים, בעיקר על ידי אנשים טכנולוגיים ומדעיים, הרי שבלב ליבה של העשייה נמצא דווקא הקריאייטיב. הקריאייטיב מוצג במקרים רבים על ידי אנשי...

דף פייסבוק עסקי

ניהול דף פייסבוק: מחיר אי הידיעה

צלצול עצבני. שיחה לא מזוהה. - שלום, אני מחפש מישהו שינהל את דף הפייסבוק העסקי של החברה שלי - נשמח. למה אתה רוצה שלחברה שלך יהיה דף פייסבוק? - לא יודע. לכולם יש. אמרו לי שצריך. - עזוב את אלה שאמרו לך. תגיד לי אתה - למה לך פייסבוק? -...

כתיבת תוכן לאתרים: כך תתבלטו בעולם תחרותי

בסוף שנת 2013 כתבתי מאמר המתייחס לאתגר הבא של כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט. את המאמר חתמתי בתחזית לפיה מבול של תכנים באיכות לא אחידה עתיד לשטוף את הרשת ועל כן האתגר יהיה כיצד להתבלט בתוך השטף. ואכן, השינוי הדרמטי שחל בשוק הישראלי בתחום השיווק באמצעות...

איך למצוא הזדמנויות תוכן

כתיבת תוכן לאתרים: איך למצוא הזדמנויות תוכן?

כתיבה לאתרי אינטרנט כרוכה בהתלבטות מתמדת בשאלה: על מה לכתוב. מעבר לאתגר המערכתי והאינטלקטואלי הכרוך בכך, ישנו העניין ההוא שאנחנו כבר לא אוהבים לדבר עליו. סוג של טאבו. אז בואו נגיד את זה בלחש, ככה שגוגל לא תשמע ותעניש -  ותעשו את עצמכם כאילו לא...

שיווק באמצעות תוכן: אל תשאירו את הגולשים ללא מוצא

ה"פרפטום מובילה", מכונה שפעולתה אינה נפסקת לעולם, מסעירה את מוחם של המדענים מזה דורות. על אף שחוקי הפיזיקה מלמדים שלא ניתן ליצור מכונה שכזו, ממשיכה האנושות לנסות להשיג את הבלתי אפשרי. סוג של רומנטיקה. האם גם השאיפה ליצור אתר אינטרנט ה"לוכד" את הנכנס אליו בלופ אינסופי...