מגזין תוכן על תוכן

המתכנה, אתר ישן

למה החלפנו את עיצוב האתר שלנו

אמרו לנו שהוא מגניב, אמרו לנו שהוא שונה, שהוא מושך תשומת לב, שהוא מבדל ומדביק. העיצוב של יגיל כהן המוכשר היה מדויק ויצירתי. אז למה בכל זאת החלטנו לאזור אומץ ולשנות לחלוטין את האתר של המתכנה? התשובה מורכבת מכמה סיבות: כי הגיע הזמן אם אתר האינטרנט משקף את רוח...

תחרות בדיגיטל

שיווק דיגיטלי: לא תאמינו מי המתחרים שלכם

חשבתם שהמתחרים שלכם הם עסקים קטנים? תחשבו שוב   שיווק באמצעות תוכן – לא מה שאתם חושבים בואו נבהיר זאת על ההתחלה: שיווק באמצעות תוכן, או content marketing בעגה המקצועית, אינו "תוכן שיווקי". המדובר בשיטת שיווק שמטרתה למשוך צרכנים פוטנציאליים אל מוקדי התוכן שלכם תוך בניית אוטוריטה בתחומכם....

אמיר חצרוני – הפרופסור הויראלי על סערות ברשת

מדעי הויראליות ברשת עומדים נפעמים פעם נוספת מול תופעה שיצאה משליטה. הפעם במרכז ההתרחשויות הפרופ' (לתקשורת, מאונ' מכובדת) אמיר חצרוני. החלטנו שלא לקושש מידע רק מהפוסטים שהוא מפרסם ולשוחח אתו באופן אישי. אז קבלו את פרופ' חצרוני עם מאות מיילים ביום ואלפי חברים חדשים בפייסבוק,...

מחיקת לייקים

מחיקת לייקים: כמה לייקים פייסבוק השליכה לזבל?

בתחילת חודש מרץ 2015 דיווחנו על כוונת פייסבוק למחוק לייקים של "חשבונות לא פעילים". כהרגלה, פייסבוק לא חשפה מה הגדרתה ל"חשבונות לא פעילים", ולנו נותר לנחש מה תהיה השפעת ההודעה על חשבונות פייסבוק עסקיים. אתמול זה קרה: לייקים החלו להימחק מחשבונות עסקיים. התוצאה: לא נעים – לא נורא....

צניחת לייקים בפייסבוק: תגידו תודה לצוקרברג

הצניחה החופשית של אינסטגרם באמצע חודש דצמבר 2014, נאלצו מנהלי מדיה חברתית לבלות זמן יקר במתן הסברים למנהלי השיווק מדוע צנח מספר העוקבים באינסטגרם בן לילה. מה הם הסבירו? ובכן, אינסטגרם הגיעה ל 300,000,000 חשבונות והחליטה שזה זמן טוב לסנן חשבונות לא פעילים ולמגר את תופעת המשתמשים...

prozap פעילות תוכן משלבת

המימד המשלב בתוכן דיגיטלי

בשנת 2012 שחרר הניו יורק טיימז סנונית מבחן לתוכן משלב מושתת על HTML5 בשם snow fall. פיסת התוכן הזו הדהימה את כל אנשי המדיה הדיגיטלית ולא רק בגלל מגניבותה, אלא בעיקר כיוון שזו הציגה גרסה משלבת סינרגטית ואפקטיבית לסוגי תכנים שונים. לא כל התכנים נולדו שווים....

נתח התוכן בתקציב השיווק

למה כדאי לכם להרחיב את נתח התוכן בתקציב השיווק?

מה זה בכלל שיווק באמצעות תוכן? יש לא מעט בלבול בהגדרה. נתחיל בזה ש"תוכן שיווקי" ו"שיווק באמצעות תוכן" – content marketing – הן אולי מאותה משפחה, אך משתי הקצוות שלה. תוכן שיווקי הוא אמצעי להחדרת תוכן למדיה המסורתית, בד"כ במסווה לקידום מטרות שיווקיות, לדוגמא- פחית בירה...

עוגה לפנים

סוף עידן הדאחקות

זהו, תם ונישלם עידן הצחוקים. לאחרונה התכנסה ועדת החקירה לבדיקת פידים עסקיים במטרה לבדוק כיצד הסתננו לאותם פידים חתולים מעופפים המנגנים בפסנתר,  פאלטות אוויליות של אנשים בלתי מאויישים ושאר מיני צחוקים מהזן הרדוד יותר. ממצאי הוועדה העומדים לראות אור בקרוב  הם מביכים לפחות כמו שיתוף...

בחירות 2015: הכל, רק לא תוכן

זירת הבחירות התקשורתית-פוליטית מוזנת במיליוני דולרים לפרסום, מיתוג ודברור. אם כך מדוע משתמשים האסטרטגים הפוליטיים בשיטות הפרהיסטוריות של סיסמאות וסלוגנים ואינם מכירים בעובדה שהתוכן הוא המלך?  יש מקום אחד בו התוכן אינו המלך. אפילו לא ליצן החצר. המקום הזה הוא קמפיינים של בחירות ושאר ענייני שיווק...