מגזין תוכן על תוכן

החומוס של הג'ינג'י - סטארטאפ של תוכן

תוכן דיגיטלי לסטארטאפים: עשה ואל תעשה

בימים אלה שנדמה שבכל פינה מוקם חלל עבודה משותף – "חממה". גילוי נאות:  גם המתכנה החלה את דרכה בחלל כזה במודיעין והתבשמה מאדי הסטארטאפ באוויר.  אז אנחנו כבר יודעים שכל סטארט אפ מתחיל יודע ששם המשחק כיום הוא יצירת נראות, בידול ובולטות. כי הרי גם...

חלון הזדמנויות שיווק תוכן

שיווק באמצעות תוכן: חלון ההזדמנויות הולך ונסגר

רגע, על איזה חלון אנחנו מדברים ומי בכלל פתח אותו? נו, מי, גוגל. גוגל תמיד הזרימה עדכונים לאלגוריתם שלה בקצב מהיר יותר משינויי התסרוקות של ריהאנה. אבל בשנתיים האחרונות גוגל לא סתם עדכנה אלגוריתמים - היא הפכה את קערת קידום האתרים על פיה. חיים יבין היה...

גרביטצית התוכן הדיגיטלי

על הגרביטציה של התוכן הדיגיטלי

בסופו של יום, מרבית פעילויות התוכן מכוונות את חיציהן למטרה סופית ברורה: המרה.  התוכן מכוון למגנט אליכם משתמשים, להפוך אותם לקהל שלכם ובסופו של דבר להניע אותם לפעולה. ההנעה לפעולה מודגמת באופן מסורתי באמצעות "משפך ההמרה". דמיינו לכם מגנט ענק בתחתית המשפך השיווקי. מגנט ששואב פנימה...

קידום אתרים

הטעות הפילוסופית של חברות קידום אתרים באינטרנט

ההכרזה הלעוסה ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי היא: "התוכן הוא המלך". כולם אומרים את המשפט הזה, אבל כמעט אף אחד לא מבין את המהות שלו, וכפועל יוצא: אף אחד לא באמת מתייחס אל התוכן כאל מלך. הפער בין ההכרזה הדרמטית לבין היישום הצולע, בולט במיוחד בתהליך המטמורפוזי שעוברות...

מדד הבולשיט

מדד הבולשיט: טיפים מקצועיים לכתיבת טיפים מקצועיים

מלחמת המוחות בין המשווקים לבין המשתמשים בזירת הדיגיטל נמצאת בשיאה. לאחר המתקפה הכבדה וארוכת השנים של המפרסמים שהמטירו מיליוני באנרים ופופ-אפים על אוכלוסיית היעד – למדה האוכלוסייה להתגונן. כיפת הברזל של גולשי האינטרנט נקראת "עוורון באנרים", שזה כמו זפזופ פרסומות בטלוויזיה – רק ללא צורך בשלט....

תוכן זה עניין של קונטקסט - דרוזית

על ערך מוסף וההתמודדות עם תסמונת האספרגר של צרכני התוכן

עמוק לתוך אמצע העשור השני של המילניום, ברור כבר לכל מי שעוסק בשיווק בדיגיטל שבמרכז הפעילות עומדת אסטרטגיית התוכן של המותג, המוצר או השירות שלכם. התוכן הוא זה שייצר את האנגייג'מנט ואת החיכוך עם קהלי היעד האם אני עדיין עומד סביב ההבטחה שלי שיצירת תוכן...

פפסי - הדוד דרו

מותם של סרטי התדמית: כך תנהלו נכון את תקציב הוידאו

שדות מוריקים מצולמים ממצנח רחיפה, מוזיקה קצבית מסונתזת וקריין סטייל דן כנר מכריז בדרמטיות: "כך הכל התחיל". התסריט מוכר לכם? בכל מרכז מבקרים בישראל, תיירותי או עסקי, יוצג בפני המבקרים "סרט תדמית" פומפוזי. פעם זו "אשקלון, העיר השוכנת לחוף ימים" ופעם זה "יוסי ובניו, המשפחה שהקימה...

תוכן אירגוני

על ווטסאפ, ריגול תעשייתי ותוכן ארגוני

תשאלו כל מנהל IT בארגון מה הסיוט הכי גדול שלו ותקבלו תשובה זהה: זליגה של הידע והמידע מהארגון. זה לא שמנהלי IT הם קונטרול-פריקס שרוצים לשלוט בעולם. סליחה, בעצם הם כן. כלומר לא ממש מגלומניה של שליטה בעולם, יותר בקטע של "לקנטרל". כלומר, לדאוג שהמידע...

מאמר ויראלי

המגניב, המסקרן והמטריד: שלושה תכנים דיגיטליים שהצליחו לאחרונה

האם ניתן לייצר מראש "תוכן ויראלי"? הרשו לנו לענות בשאלה: האם ניתן להפיק מראש "סרט קאלט"? התשובה ברורה. אם היינו פוליטיקאים היינו מוסיפים ואומרים בטון רב חשיבות: "זו בכלל לא השאלה". אז מה כן השאלה? איזה תוכן יוצר חיבור עם קהלי היעד. חיבור בשפת הדיגיטל = engagement....

דפי נחיתה

השמן והרזה: איזה דף נחיתה אקדמי מתאים לכם?

עשרות אלפי סטודנטים וסטודנטיות באוניברסיטאות ובמכללות האקדמאיות מסיימים בימים אלו את שנת הלימודים, אבל -  אף אחד לא סופר אותם. במוסדות האקדמיים סופרים לִידִים. כל לִיד הוא נרשם בפוטנציה והקמפיינים מכווני מטרה. היכנס, הירשם, נחזור אליך. יש מוסדות שמקיימים "ימים פתוחים", יש שמזמינים לפגישות אישיות...