מגזין תוכן על תוכן

כתיבת תוכן לאתרים מתחדשים

כתיבת תכנים לאתרים: 7 כללים ליצירת תוכן לאתר מחודש

"אז מה, אתם בטח כל הזמן כותבים תכנים לפייסבוק ולטוויטר של כל מיני חברות, הא?" שאל אותי קולגה שהתעניין ברישום לקורס לשיווק בעזרת תוכן שאני מעביר באקדמיה לתוכן. "אז זהו שלא", עניתי, לאחרונה אנחנו מתחילים להרגיש רנסנס ועלייה ניכרת בביקוש לתכנים הכי בסיסיים שיש: תוכן לדף...

אל תצאו שוקה

קרב פרסומות: רק אל תצאו שוקה

"ספגו היום נוקאאוט" ציין בסיפוק נשיא לשכת סוכני הביטוח, אריה אברמוביץ את פסיקת בית המשפט לגבי  הורדת סדרת הפרסומות "שוקה". בכך הוכיחו התובעים את תקפותו של אחד מהמסרים המרכזיים בפרסומת: סוכני הביטוח הם דינוזאורים ארכאים. כאן המקום לציין כי אני מבוטח מזה שנים אצל סוכן וכך...

כתיבת תוכן משכנע

איך לכתוב תוכן דיגיטלי בעזרת אומנות השיכנוע

סטנדאפיסט, מורה רוחני, תם ומדען נכנסים לבר. מי שירוויחו בסופו של דבר מהבדיחה הזו חוץ מבעל הבר, הם המלצרית, החשפנית, הבר-מן או מי שיצליח לשכנע את החבורה העליזה שמגיע לו את הטיפ הכי שמן. אבל מה רבה תהיה האכזבה כשכל צוות הבר יגלה לתדהמתו שבסופו...

שיווק בפייסבוק

שיווק בפייסבוק: למה אתם לא מקבלים הרבה לייקים?

המאמר הזה לא מכוון לאלה שקנו לייקים בסיטונות מאינדונזיה או כאלה שקהל הלייקים שלהם נובע מבקשות ל"לייקים הדדיים" או קמפיין הבאת לייקים רחב מדי שמביא לייקים פיקטיביים. הם יודעים טוב מאוד למה אין מעורבות גבוהה בדף (engagement). המאמר גם לא פונה לאלה שלא משקיעים ביצירת...

פרסום באאוטבריין או בפייסבוק

פרסום באאוטבריין או קידום בפייסבוק? מחקר השוואתי

אבן היסוד של שיווק באמצעות תוכן היא אתר האינטרנט שלכם. שם נמצאת ליבת העשייה בה שוכנים התכנים שעושים את עבודת השיווק על שכבותיה השונות וזהו היעד של מערך ה inbound marketing שבניתם. סביב הליבה הזו מצויות הרשתות החברתיות, ואם תעבדו נכון לאורך זמן, ייצבר לכם קהל...

כותרות לקמפיין אאוטבריין

קמפיין אאוטבריין מרובה כותרות: כך תעזרו לאלגוריתם

כחלק ממהפכת התוכן וה inbound marketing, הפצת תוכן באינטרנט הפכה להיות תחום לוהט שהולך ונוגס בתקציבי השיווק והפרסום המסורתיים. אולי "הפצת תוכן" נשמע כמו משהו פשוט, ואכן, מערכות הפרסום החדשות הן מאוד ידידותיות למשתמש, אך הפצת תוכן אפקטיבית שנותנת מדדי ROI גבוהים היא אמנות המצריכה היכרות עומק...

הפצת תוכן באאוטבריין

הפצת תוכן באינטרנט: איך לפעול מתחת לרדאר הפרסום ברשת

על עיוורון באנרים כבר בטח שמעתם. אז אתם יודעים שהפרסום במדיה הדיגיטלית בעזרת באנרים ופופ-אפים הוא קצת ללכת עם הראש בקיר. כמפרסמים, יש לנו נטיה כזו של ללכת בכוח: הקהל לא מגיב? אז בואו נידחף בראש הדף, נשתלט השתלטות עוינת על ynet, נקפוץ לכם בפופ-אפ,...

סימולי זכויות יוצרים בתמונה

זכויות יוצרים בתמונה: כך תימנעו מתביעה

אני מכיר את כל התירוצים. בכל זאת, הייתי עורך דין בתחום הקניין הרוחני במשך עשר שנים ואכלתי לארוחת הבוקר מכתבי התראה ותביעות על הפרת זכויות יוצרים בתמונה. התירוצים שלא יעזרו לכם אז הנה רשימת תירוצים שלא יעזרו לכם להימנע מתביעה על הפרת זכויות יוצרים בתמונה שהעליתם לאתר...

SSL מפתח הצפנה

האם להצפין את התוכן שלי ב- SSL?

כה אמר המלך גוגל במשפחת המלוכה של התוכן הרשתי יש מלך בלתי מעורער כבר הרבה מאוד שנים: המלך גוגל. המשחק הנפוץ ביותר בקרב מנהלי האתרים והוובמסטרים הפך להיות "המלך אמר". המלך גוגל אמר משהו, רמז עליו, או חשבנו שהוא רומז משהו וכל הנתינים היו מיד רצים...

החומוס של הג'ינג'י - סטארטאפ של תוכן

תוכן דיגיטלי לסטארטאפים: עשה ואל תעשה

בימים אלה שנדמה שבכל פינה מוקם חלל עבודה משותף – "חממה". גילוי נאות:  גם המתכנה החלה את דרכה בחלל כזה במודיעין והתבשמה מאדי הסטארטאפ באוויר.  אז אנחנו כבר יודעים שכל סטארט אפ מתחיל יודע ששם המשחק כיום הוא יצירת נראות, בידול ובולטות. כי הרי גם...