מגזין תוכן על תוכן

שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי: איך להפוך תוכן משעמם ומורכב למעניין ופשוט?

הלקוחות הראשונים של המתכנה, אי שם בשנת 2012, לא עשו לנו חיים קלים. זה התחיל עם שירותי שיווק דיגיטלי לעמותה שחפצה לקדם מודעות לבדיקות קולונוסקופיה, נמשך עם מרכז אקדמי המלמד פילוסופיה וספרות מופת ועם שלל גופי לימוד יהדות מתחדשת למיניהם. לא בדיוק החומרים מהם עשויים...

פרה סגולה של תוכן

פרה סגולה: איך לזהות אותה וכיצד לגדל אותה?

[caption id="attachment_4096" align="alignleft" width="144"] סת' גודין[/caption] המונח "פרה סגולה" משמש את גורו השיווק סת' גודין כדי לתאר מוצר, שירות או קמפיין שיבלוט בשונותו עד כדי כך שכל מי שייחשף למוצר יהיה חייב לספר לכולם אודותיו. המונח הצבעוני הזה נמצא בלב תפיסת העולם השיווקית של גודין, שהיה מהראשונים שדיברו...

גוגל אנליטיקס

גוגל אנליטיקס: בואו נשחט כמה פרות קדושות

עם כל הכבוד לרשתות החברתיות ולשיתופי פעולה עם אתרי מדיה – ליבת השיווק הדיגיטלי שלכם היא אתר האינטרנט שלכם. למה? כי האתר הוא הפלטפורמה היחידה שבאמת שייכת לכם ולא נתונה לגחמת הבעלים של הרשת החברתית (ומעוד שלל סיבות נוספות). גוגל אנליטיקס: מה חשוב למדוד? גוגל אנליטיקס הוא...

התאגיד בטוויטר

ציוצים מסוכנים: המקרה המוזר של התאגיד בטוויטר

לכל רשת חברתית יש מאפיינים ייחודיים לה. אינסטגרם, למשל, היא "הרשת המפרגנת". כמעט לא תמצאו בה שיח פוגעני, קטילות או ויכוחים סוערים. מהצד השני של סקלת הפרגון נמצאת טוויטר: הרשת העילאית והמתנשאת שטבולה כולה בשיח ציני וחד כתער. ומי הם כוכבי טוויטר בישראל? פוליטיקאים, עיתונאים...

תמונות סטוק מחוץ לחוק

5 תמונות סטוק שיש להוציא מחוץ לחוק

לפעמים חייבים להשתמש בכלי של תמונות סטוק. אבל באמת שרק לפעמים. וגם אז צריכים לדעת באיזה תמונות לבחור. אז אנחנו מודיעים: הבא שמשתמש באחת מהתמונות המפורטות מטה (להלן: "התמונות"), יוסגר לידי משטרת העיצוב באשמת חוסר אמינות ורישום כוזב במסמכי אתר בנסיבות מחמירות. 1. השתיל המגעיל תיאור: כפות ידיים מטופחות הצמודות...

מבחן דרכים: מה עושים מותגי הרכב בדיגיטל?

אחד האלמנטים המרכזיים בתהליך רכישת רכב, הוא החיבור הרגשי למותג. בימינו, רכב הוא אחד המאפיינים החיצוניים הבולטים ביותר המעידים על מעמדו של אדם ואופיו, בבחינת: אמור לי באיזה רכב אתה נוסע ואומר לך מי אתה. הבנאליות של מותגי הרכב בדיגיטל לאור החיבור הרגשי המשמעותי בענף הרכב בין...

שיווק דיגיטלי: רק קצה הקרחון

שיווק דיגיטלי: אל תסתכלו על קצה הקרחון

במסגרת פעילויות האקדמיה לתוכן, אני מלווה סטודנטים במרכז האקדמי שלם אשר במסגרת התמחות מעשית שהם מבצעים  יעסקו בתחום של שיווק דיגיטלי במוסדות וארגונים שונים. בתוך כך אני נחשף לאופן בו ארגונים, עסקים ופוליטיקאים ניגשים אל משימות השיווק הדיגיטלי שלהם, במיוחד בתחום של ניהול רשתות חברתיות. הגישה:...

BRAND PUBLISHING: הגל החדש של תוכן דיגיטלי

אם שיווק דיגיטלי הוא חלק מהעשייה של העסק או הארגון שלכם, אתם כבר עדים לכך שהתוכן תופס מקום של כבוד בעוגה השיווקית. אם אתם עוסקים בעשיית תוכן דיגיטלי ברצינות, התוכן שלכם לא נמצא באתרי צד ג', כמו אתרי מדיה גדולים, אלא נמצא בנכס הדיגיטלי המרכזי...

מנהלי שיווק דיגיטלי: אל תהיו עדר של גאנט

מנהלי שיווק דיגיטלי? זירקו את הגאנט השנתי לפח

ב 30.10.2016 התרחש בפייסבוק אירוע חשוד מאוד, על סף הפלילי. מאות דפים עסקיים העלו, בערך בשעה 10:00 בבוקר, פוסט כמעט זהה. האם יש כאן העתקה גורפת של זכויות יוצרים? היש פה עילה להתערבות מיידית של הממונה על ההגבלים הפייסבוקיים? התשובה שלילית. בסך הכל מדובר בבוקר שלמחרת...

ניהול רשתות חברתיות טוויטר

ניהול רשתות חברתיות: 5 סיבות להשקיע דווקא בטוויטר

חייבים לבחור. בעולם עם אינסוף אפשרויות כמו עולם השיווק הדיגיטלי, פשוט אי אפשר להיות נוכח בכל המקומות בו זמנית. אז עסקים גדולים, מותגים, משרדים ממשלתיים ושאר בעלי תקציבים משמעותיים, יכולים להרשות לעצמם להיות נוכחים בכמה זירות דיגיטליות במקביל: לנהל תוכן באתר ולהפיץ אותו במערכות גילוי תוכן,...