שיווק באמצעות תוכן רפואי

שיווק באמצעות תוכן רפואי: 3 דוגמאות לגישה בריאה

האתגרים הניצבים לפתחו של מי שעוסק בשיווק בתחום הרפואה אינם פשוטים. בנוסף לאתגרי השיווק הקיימים בכל תחום, מציב התחום הרפואי כמה בעיות מיוחדות: הנגשת תוכן סבוך, צורך בדיוק מדעי, עמידה בכללים אתיים ומשפטיים, התמודדות פסיכולוגית עם צרכנים המפעילים מנגנוני הדחקה, ועוד. הנה 3 דוגמאות לפתרונות...

צילום: Joi Ito סת' גודין

שיווק אכפתי: 5 נקודות למחשבה של סת' גודין

לפני מספר ימים התראיין גורו השיווק סת' גודין לפודקאסט Marketing over Coffee. במהלך השיחה התייחס גודין לכמה מהסוגיות הבוערות שמעסיקות כיום מנהלי שיווק. הנה 5 נקודות למחשבה שרשמתי לעצמי במהלך האזנה לפודקאסט של מי שאני רואה בו פילוסוף שיווק מקורי ואף נועז: 1. "השגת תשומת לב מוערכת...

סודהסטרים

אשכי הפלדה של סודהסטרים: שיווק דיגיטלי מבוסס נראטיב

"תשמע סיפור משעשע", אומר לי איתי ביכלר, מנהל פעילות הדיגיטל הגלובלית של סודהסטרים, בתום הריאיון שערכתי עימו. "בכנס של סודהסטרים בגרמניה, ניגשים אלינו נציגי חברת מיצים טבעיים שנקראת TRUE FRUITS שידועה בגישת השיווק הדיסרפטיבית שלה. הם מבשרים לנו שזכינו בפרס הראשון על אומץ עסקי, וזאת...

שיווק קונטקסטואלי

שיווק קונטקסטואלי: השומרוני הטוב או האח הגדול?

חברת marantz, היצרנית והמשווקת הנודעת של מוצרי איכות בתחום האודיו, הציגה לאחרונה נתון שיווקי חריג. לפי פרסומים שונים, הצליחה החברה למכור מוצר חדש בעזרת דיוור אלקטרוני ישיר ללקוחות קיימים שלה, בקמפיין שהציג כמעט 60% המרה, כלומר יותר ממחצית מקבלי הדיוור רכשו אונליין את המוצר. איך היא עשתה...

רדבול סודהסטרים

רדבול וסודהסטרים: כשלוקחים ברצינות את הנראטיב הארגוני

קו רעיוני דק מחבר בין רדבול לבין סודהסטרים. עד שנת 1987, המשקה המוכר כיום כ"רד בול" היה משקה תאילנדי שנמכר בפחית מוזהבת ולא מאוד אטרקטיבית בשם "Krating Daeng". דיטריך מאטשיץ, איש עסקים אוסטרי, נתקל במשקה במקרה והחליט שהוא רוצה למתג אותו מחדש. הוא רוכש את המותג...