מגזין תוכן על תוכן

קידום אתרים כושל

5 תמרורי אזהרה המעידים שחברת ה-SEO שלך כבר לא מספקת את הסחורה

הטקטיקות והאסטרטגיות לקידום אתרים באינטרנט משתנים מידי יום. איך תדע שחברת קידום האתרים שלך מזייפת וכבר לא עונה על הציפיות ויש לשקול להחליפה בחדשה? הנה 5 תמרורי אזהרה:קידום אתרים כושל

בתמונה: אנקיצרטופס, פירסומאי של הדור הקודם

פארק היורה של שוק הפרסום הדיגיטלי

 בשנים האחרונות השתנה עולם המדיה ללא היכר, אך נדמה שהמפרסמים נותרו תקועים אי שם בתקופת היורה, בעידן בו מטרתה של הפרסומת היתה אחת: לזכות בפרסים בינלאומיים על פרסומת יצירתית

בתמונה: אנקיצרטופס, פירסומאי של הדור הקודם

קידום אתרים אוסטרלי

מקדם אתרים? באיזה צד של המח אתה משתמש?

ישנם מקצועות שהתהליך האבולוציוני שלהם הדרגתי, איטי ומתפתח לאורך מאות שנים. קחו את הדייגים למשל , במשך שנים אנשים צדו דגים בצילצלים, עד להגעת החכות והרשתות. ואז הגיעו ספינות הענק עם הטכנולוגיה של הקציר הימי והמכ"מים המתוחכמים לאיתור שרידי להקות הדגים טכנולוגיה השואבת  קידום אתרים אוסטרליומסכנת את כל החיים באוקינוסים.

באותו האופן, גם ענף ה- SEO  עמד לכרות את הענף שעליו הוא ישב. זאת ע"י זיהום סביבת האינטרנט ותוצאות החיפוש באתרי זבל מפוקפקים, חוות קישורים וטקטיקות מעקב אגרסיביות.  מי שהיה לו יותר מה להפסיד מפעולות לובשי הכובע השחור (כך מכונים מקדמי האתרים ה"זבלניים" הנוקטים בטקטיקות ספאם), אלו מנועי החיפוש ובראשותם גוגל.

מעצב-בכיר

כל הסיבות לכך שהמעצב שלך חושב שהוא אלוהים (וקצת צודק).

באופן מסורתי זאת הייתה הבחורה הקצת מוזרה הזו שכבר שנתיים לא ממש חזרה מהמזרח. ההוא שמעשן יותר מידי, שתמיד שתמיד יושב באיזה כוך חשוך, זה שמגיע מאוחר לעבודה סוגר לילות ונעלם ליומיים. הפרילנסר המרחף. הבחור שכולם מסנג'רים במשרד הפירסום,  בקיצור המעצב שלכם- כדאי שתתחילו לתת לו קצת יותר כבוד. בעצם אולי כדאי שתתחילו לסגוד וללקק לו, או שסתם תשלמו לו יותר. המעצב שלכם משתדרג בימים אלה לנסיך החלומות של השיווק שלכם, האביר על הסוס הלבן, (או אולי המג'נטה?), הוא שיכתיב האם התוכן,  המניע את העשייה השיווקית בעידן הדיגיטלי, יקום או יפול.