תקציב שיווק 2018

תקציב שיווק דיגיטלי 2018: על מה לא לבזבז זמן וכסף

ושוב העונה הזו הגיעה: חג המולד בפתח, סופגניות צומחות בקניונים ותקציבים נסגרים בחדרי ישיבות עמוסים. ההכרעה אינה פשוטה: השמיכה תמיד קצרה מדי והמקומות בהם ניתן להשקיע את התקציב כמעט אינסופיים. מובן שלכל ארגון או עסק תיעדופים משלו בכל הנוגע להחלטות על תקציב שיווק דיגיטלי 2018,...

איף כותבים ריאיון עיתונאי

איך כותבים ריאיון עיתונאי? מדריך

ריאיון עיתונאי הוא אחת מפיסות התוכן הקלות ביותר להפקה. מנגד, הוא מעניק ערך מוסף גבוה בהשוואה לכתבה רגילה. זו הסיבה שראיונות צריכים להיות חלק משמעותי מתמהיל שכבת הבסיס של פירמידת התוכן הדיגיטלי: התוכן המילולי. איך כותבים ריאיון עיתונאי? הינה מדריך מקוצר. איך כותבים ריאיון עיתונאי? במתודולוגיה...

דפי נחיתה אחוז המרה

מחקר דפי נחיתה: על אחוז המרה ותוכן ורטיקלי

מחקר דפי נחיתה חדש של Unbounce, פלטפורמה ליצירת ושיפור דפי נחיתה, חושף נתונים מרתקים על עולמות תוכן ורטיקליים ועל התנהגות צרכנים. המחקר מתבסס על ניתוח אלגוריתמי של כ-65,000 דפי נחיתה בענפים שונים, בהם ביקרו למעלה מ-75,000,000 משתמשים. יוזמי המחקר פילחו את אחוזי ההמרה, וניתחו את המשתנים...

מגדל בבל שיווקי

מגדל בבל שיווקי: נדרש אסטרטג דיגיטלי

כולם שותפים בבניית המגדל הזה, אך לא מדברים באותה שפה. המתכנתים לא דוברים את שפת התוכן, אנשי התוכן לא יורדים לסוף דעתם של אנשי חוויית המשתמש, ואלה לא מבינים את אנשי ה-SEO. התוצאה: גילוי מאוחר מדי של סדקים בתכנון האסטרטגיה הדיגיטלית, וזה קורה לפעמים רגע...

מנהלי שיווק מבחן

מנהלי שיווק: חזקים ברשתות חברתיות, חלשים בניתוח נתונים

יותר מ 2,000 משתמשים ביצעו, נכון להיום, את מבחן השיווק הדיגיטלי שחיברנו: "האם אתם מומחים לשיווק דיגיטלי?". רוב ביצועי המבחן הגיעו מהניוזלטר שלנו, עליו מנויים בעיקר מנהלי שיווק ומנהלי שיווק דיגיטלי. המבחן כלל עשרות שאלות מתחלפות בארבעה תחומים: רשתות חברתיות, ניתוח נתונים, אסטרטגיה דיגיטלית וידע כללי....

טען עוד