מנהלי שיווק מבחן

מנהלי שיווק: חזקים ברשתות חברתיות, חלשים בניתוח נתונים

יותר מ 2,000 משתמשים ביצעו, נכון להיום, את מבחן השיווק הדיגיטלי שחיברנו: "האם אתם מומחים לשיווק דיגיטלי?". רוב ביצועי המבחן הגיעו מהניוזלטר שלנו, עליו מנויים בעיקר מנהלי שיווק ומנהלי שיווק דיגיטלי. המבחן כלל עשרות שאלות מתחלפות בארבעה תחומים: רשתות חברתיות, ניתוח נתונים, אסטרטגיה דיגיטלית וידע כללי....

פרפורמנס מיחזור

על הפרדת אשפה, פרפורמנס, UTM ו – CRM

לאחרונה הודיעה עיריית מודיעין שהיא מפסיקה את פרויקט הפרדת האשפה בו היא פצחה לפני שנים מספר. הסיבה: בנקודות הקצה, בהן היתה אמורה האשפה לעבור תהליכי מחזור, אין יכולת לבצע את אותו מחזור. מה שהתרחש בפועל הוא שהתושבים עמלו קשות על הפרדת אשפה בבתיהם, ואז משאיות...

תכנית תוכן לאתר אינטרנט

איך לבנות תכנית תוכן לאתר אינטרנט?

האתגר הגדול ביותר של שיווק באמצעות תוכן הוא שיש לו התחלה, אבל אין לו סוף. בניגוד לקמפיין פרסומי, שיש לו מועד בו הוא מתחיל ומועד בו הוא מסתיים, שיווק באמצעות תוכן מבוסס על רציפות. רציפות שכזו לא ניתן להשיג ללא תכנית תוכן מסודרת, שפורשת את התכנים...

לינקדאין

לינקדאין ותגים הפוכים: אל תציקו לבכירים

המשותף לכל המשתתפים בלינקדאין הוא שכיום, הקשר בין החברים נעשה בעיקר על ידי הודעות פרטיות. הסיבה: החשיפה של תוכן בלינקדאין אינה גבוהה, קשה מאוד ליצור אנגייג'מנט, וזו אחת הסיבות לכך שלינקדאין השיקה לאחרונה את האפשרות להעלות וידאו למערכת. התוצאה של הפניות המרובות לבכירים בחברות שונות, היא...

נתוני גוגל אנליטיקס

ניתוח נתוני גוגל אנליטיקס: לחשוב כמו מדען

התחום המרתק ביותר בו עסקתי כעורך דין היה דווקא זה שנשמע המשמים ביותר: פטנטים בתחום הפרמצבטיקה. יש משהו בקרב המוחות המדעי-משפטי הזה שמחייב אותך להיות מחודד במיוחד. אחת הטקטיקות בהן משתמשים עורכי דין בחקירה נגדית של מדענים, היא להציג להם תוצאה מסוימת מתוך ניסוי מעבדה ולבקש...